یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


تولد یه آشنا به اسم زهرا

سلام به همه دوستان وبمون

من خودم از تولد و اینا بیزارم ولی تولد گرفتن برا دیگرونه خیلی دوستدارم... 

هر کسی رو بدونم که تولدش کی عه، و بتونم برسم براش تولدش رو تبریک میگم با یک کیک تولد ناقابل...

تولدت مبارک زهرا خانوم

پنجشنبه 11 شهریور



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت21:03---17 آذر 1395
وای ک چقد حوصله داری شوما ....
چقد طولانی جواب میدی
خیلی خوبه ولی
بعدشم ی چیزی
خدایی من از وقتی ک اومدم تو وبتون
اصلا نفمیدم ک شما چیکار میکنین ؟
طراحی میکنین ؟ نقاشی های بقیه رو میذارین ؟ چیکار میکنین ؟
خدایی نفهمیدم
بیبخشیدا ولی چون فضا وبت تاریکه
ی خورده کسل کنندس
منم حوصلم نمیکشه
بعدشم ی سوال دیه
چرا پست جدید نمیذارین ؟

پاسخ یوسف:سلام سلام حوصله ام متوسطه اینکه طولانی جواب مینویسم دلیلش اینه که عاشق همه رفیقای بامعرفتم هستم رفیقایی مثل خودتون و بقیه دوستان..خب هر موقع خودم متوجه شدم شمارو در جریان میزارم خخخخخ خب الان چونکه سرم شلوغه زیاد نمیتونم آپ کنم.. مرسی که سر زدی ولی زود زود سر بزن آجی مهربونم...خوشحال شدم مرسی


سپهرداد
ساعت0:45---27 آبان 1395
سلام داداش.....
پاسخ یوسف:سلام سلام ...خوبی داش سپهرداد؟ منکه نمیدونم براچی کلا فراموشم کردید و نمیایید وب... عیبی یوخدی اون بالاییه داره میبینه که چقدر نگرانتونم و دلتنگتون...من که هیچ جواب اونو میخاهین چی بدین...یا علی


ساجده
ساعت19:34---17 شهريور 1395
اونی که الان تو لینکاته من نیستما همون ساجده که اینم وبشه
http://donyayeh-man.mihanblog.com/
پاسخ یوسف:سلام سلام آجی ساجده ...یاخجسان منیم عزیز و مهربان باجئم؟ چوخ ممنونام کئ زحمت چکیرسن منه کامنت یازرسان ... خیلی خیلی ممنونم ازت ...مرسی تشکر ... آره خودمم متوجه شدم که این وب تو نباشه...ولی نمیدونم برا چی وبت رو حذف کردی... ممنونم مرسی ...تورو خدا بازم بیا و زود به زود بیا وبمون...دلم خیلی میگیره.. مرسی از کامنتت


کیمیا
ساعت14:27---17 شهريور 1395
کاش خیلی وقت پیش باهاتون آشنا میشدم
و گفته بودیم باختم ناراحت نشم
حسی که همه اون موقع دارن اینه که خدایا این همه ذحمت چی شد هنگام باختم به گومز اسپانیایی هم همین عقیده رو داشتم میگفتم خدا چرا اخه چرا
اون رفت فینالو و من تو لیست شانس مجدد
فک کنم اون موقع خدا صدامو شنیدو یه شانسی بهم داد خدا خیلی دوستت دارم اندازه خودتت
پاسخ یوسف:سلام سلام کیمیا خانوم...آره بخدا منم دلم میخاست که زودتر از اینا با شما آشنا میشدم... فقط اون قولی رو که ازتون گرفتم بهش عمل کنید تا خودتون متوجه بشین که وختی خدای نکرده یه بازی رو میبازین ،اگه از این باختتون ناراحت نشین و شکر گذار خواست خدا باشین اونوخته که میبینین این احساس شادیتون هزار مرتبه بیشتر از برد در مسابقه اس...اولش باید تلاشتون رو بکنید که مقام اول رو کسب کنین و اگه خدای نکرده نتونستین،اینو باید قبول کنین که طرف مقابلتون خاست خدا بوده که برنده شده و نباید هیچموقعی ناراحت بشین..چونکه اونم بنده پاک خداست و خدا خودش صلاح دونسته که اون برنده باشه،همونجور که همیشه کمک میکنه که شما اول باشین... حکمت این باخت هم اینه که خدا میخاد به شما ثابت کنه و نشون بده که دوست و دشمن خودتون رو بعد از باخت بهتر بشناسید و بهشون اطمینان نکنید...برا اینکه دوست و دشمن توی شرایط سخته که خودشونو نشون میدن...پس اگه از باختتون شمارو کنار بزنن و ازتون شاکی بشن بدون که اونا بخاطر مدال آوریتون شما رو دوستدارن نه بخاطر خودتون... حالا ایشاالله هیچوخ توی مسابقات نبازی و مجبور نشی که روحیه ات رو شادش کنی...ایشاالله همیشه توی هر مسابقه ای مدال طلا بیاری و اگه نتونستی مدال نقره بیاری و هر وخ حوصله نداشتی و زبونم لال آسیب ببینی در طول مسابقات و توی بدترین شرایط ، مدال ات برنز باشه و دیگه بی مدال نباشه... ایشاالله که هممون منتظر مدالهای طلات هستیم کیمیا جان مهربون
پاسخ یوسف: واقعا درسته حق با توعه کیمیا ... حسی که همه ماها اون لحظه داریم دقیقا حسی هست که شما داشتین ولی باید یه جوری به خودمون امیدواری بدیم که تنها و بهترین راه حل شو گفتم براتون... آره خدا واقعا آدمهایی رو که اراده قوی دارن و مثل شما برای خواستشون تلاش میکنن دوسشون داره و همیشه کمکشون میکنه


کیمیا
ساعت9:33---17 شهريور 1395
باورم نمیشد تو خندوانه لبخندم رای بیاره
آخه خیلی از دوستام بهم میگفتن بد میخندم
تازه از یکیشون که متنفرم به اسم ترسا
همش میگه زشتم
شما وبش نرین و اهمیت نذارین
در ضمن زهرا خانوم
تولدتت مبارک وب نداری؟؟؟؟؟
پاسخ یوسف:سلام سلام ...لبخندت بهترین لبخند دنیاس... باورت میشه آجی کیمیا ، که عکسهاتو از اینترنت ذخیره کردم مخصوصا همین عکسهایی که توی خندوانه خندیدی و انداختی، همه رو هر روز نیگاه میکنم ...آخه تا حالا خیلی کم پیش اومده که خنده ای با صورت اش بخونه....شما خنده ات به صورتتون میاد و باور کنید من اگه اون شب برنامه خندوانه رو میدیدم 1000/000/000 بیشتر رای به خندتون میدادم... بخدا اصلا زشت نیستین...خیلی هم خوشگل و خوش تیپ هستین... راسی زهرا خانوم یه وب داشتن به اسم "حجاب سلاح من است" و چند وخت پیش بخاطر درساشون حذف اش کردن... ایشاالله بعد از اینکه یه مدرسه خوبی قبول بشن دوباره وبش رو راه اندازی میکنه... کیمیا خانوم مرسی که بیشتر از همه تولد زهرا خانوم رو تبریک گفتی... منم ازت ممنونم ..مرسی... راسی تولد خودت 19/4/1377 مبارک باشه.... ایشالله سال دیگه برات تولد میگیرم توی همین وبم... درسته الان وخت تولدت گذشته ولی تولدت مبارک آبجی کیمیای مهربونم...تولدت مبارک اولین بانوی مدال آور المپیک ریو ...تولدت مبارک کیمیا دختر ساده و مهربون....مرسی بشی الهی ...مرسی


کیمیا
ساعت9:24---17 شهريور 1395
اه بیا این وب ببینم چی میشه حوصله مو سر برد این همه فیلم شخصی از خودم دادم باز باورش نمیشه برا همین وبامو حذف میکنه دیه
پاسخ یوسف:سلام سلام کیمیا خانوم...امیدوارم حالتون خوب خوب باشه...اصلا نیازی نیس که به کسی فیلم شخصی یا عکس بدی تا باورشون بشه که خود کیمیا هستی...نمیخاد ....چونکه اونی که باور نداشته باشه همون بهتر که باور نکنه... من یکی حس ام میگه که کیمیای تکواندوکار هستی و باورت دارم که خود کیمیا هستی...چونکه شمارو آجی کیمیا معرفی کرده و منم بهش ایمان کامل دارم ... راسی از کامنتات ممنونم و الانم میخام آدرس وبت رو لینک کنم... حتما بخش لینک های دوستانم ببین لینک خودت رو...مرسی


کیمیا
ساعت9:22---17 شهريور 1395
یکی فک کنم با من شوخیش گرفته وبامو همش حذف میکنه اسمشم ترساس
پاسخ یوسف:سلام ...فقط بی زحمت رمز سخت تری رو انتخاب کن تا هک نشی... این ترسا هم هر کی باشه بالاخره،خودشون کوتاه میان... اسمش که اسم خوبیه ..امیدوارم خودشونم خوب باشن و متوجه بشن که حذف وب دیگران ، باعث ناراحتی صاحب وب میشه...مثل این می مونه که بچه یه آدم رو از مادرش جدا کنی... امیدوارم ایشاالله هیچوخ دیگه این کارو نکنه...مرسی از کامنتت کیمیا خانوم


کیمیا
ساعت18:21---16 شهريور 1395
هانیه اخلاقی ، نیلوفر ذکریایی ، مهسا جدی ، کیمیا جهانی ،‌ پونه فرجی ، فاطمه اموری ، فاطمه شعبان نیا منصور ، ‌فاطمه مصطفایی، نگار شیری ، فاطمه مداحی ، بهاره ندرخانلو ، ریحانه محمدی ، شکرانه ایزدی ، فاطمه روحانی ... فکر کنم همینان

از بین این همه ادم من باس میرفتم برزیل خیلی شانس اوردم از بین اینا فقط با هانیه خیلی دوستم
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آبجی کیمیای قهرمان و مهربونم... خوبی؟ واقعا جای افتخار داره که از بین همه این رفیقات ،فقط تو موفق شدی بری المپیک... واقعا غیر از خوش شانسی ات ،خیلی زحمت کشیدی تا به المپیک راه پیدا کردی.... راسی راسی راسی این برنامه خندوانه ات رو دانلود کردم فقط تونستم یه قسمت از صحبتهاتو بشنوم...الان میخام برم کامل نیگاه کنم و فردا شب حتما نظرمو در مورد برنامه خندوانه ات میگم... مرسی از کامنت خوبت... ممنونم که زحمت میکشی و میایی وب خودت...مرسی مرسی خوشحال شدم...
پاسخ یوسف:سلامی دوباره ... واااااااااای ببخش کیمیا خانوم ...بازم از کلمه قهرمان استفاده کردم... باشه سعی میکنم دیگه نگم و کمتر از کلمه قهرمان استفاده کنم....مرسی ممنونم
پاسخ یوسف:سلام...الان دارم فیلم خندوانه ات رو میبینم و تا اونجا رسیدم که بابا و داداش کیان اومدن و تبریک گفتن و دوباره رفتن سر جای قبلیشون نشستن و تو داری در مورد عصبانی شدن حرف میزنی... خب نظرم تا به اینجا...هم مهربون هم خوش خنده و هم خوش صحبت هستی و خیلی راحت و بدون استرس حرف میزنی... مرسی آجی کیمیا... خب الان برم بقیشو نیگاه کنم بیام
پاسخ یوسف:سلام الان داشتی با مربی ات تماس میگرفتی و مربی بهت گف که تا ایران ایرانه ایشاالله اسم ات "کیمیا" سر زبونا باشه... واقعا لحظه شیرینی بود ...از خوشحالی اشکم دراومد... واقعا به نوبه خودم بهت افتخار میکنم آجی کیمیا... راسی اونجا که گفتی از مردم عزیزم میخام که اگه یه موقعی من و بقیه ورزشکارا مدال نیاوردن ، اونارو بی غیرت ندونین و مدالهای قبلی و افتخارات قبلیشون رو از یاد نبرین... منم نظرم و اعتقادم همینه ...و بهت قول میدم که هیچوخ هیچ ورزشکاری رو به خاطر مدال نیاوردن از یاد نبرم... خب کیمیا جان تو هم به داداش یوسف ات قول بده که اگه خدای نکرده زبونم لال یه بازی رو از طرف مقابل ات شکست خوردی،هیچوخ ناراحت نشی و فکرشم نکنی ...ازت میخام اون لحظه از ته دلت شاد بشی که باختی....میخام اون لحظه از ته دلت از خدا تشکر کنی و بهش بگی که قسمت من نبوده تا برنده شم و حتما یه حکمتی توی کار بوده.... اینو بهم قول بده که عملی اش کنی... این گفته ام رو خودم عملی انجام دادم و هروخ اتفاق بدی برام میفته خدارو شکر میکنم که اون اتفاق بد برام افتاده و ازش از ته دلم تشکر میکنم....چونکه بعدا میبینم که واقعا حکمتی توی کار خدا بوده که اون اتفاق بد رو سر راهم قرار داده....اینه راز اصلی "یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا" ازت میخام اول خودت به این باور برسی و به حرف مردم و بقیه خودت رو ناراحت نکنی و خواهی دید که نتیجه این خوشحالی تو و حکمت خدا چی بوده و قطعا اونوخ از خدا بخاطر باختت تشکر میکنی.... خب من برم بقیه برنامه رو ببینم...هنوز جناب خان نیومده ...
پاسخ یوسف:راسی الان آنلاینمآآآآآآآآآآ
پاسخ یوسف:سلام الان چهارشنبه ساعت 11 و 12 دیقه شبه ... کیمیا جان تونستم تا آخر برنامه خندوانه ات رو ببینم ...واقعا اون لحظه ای که جناب خان داشت مخصوص شما میخوند "همون که میگه بیا ببین زود بیا مدال برنز کیمیا تک خال آسیا اوگو و غلامش بیا/کل و با اراده این علیزاده از این مدالش یه ملت شاده" خیلی لحظه با احساس و شادی بود و احساس خوبی رو که توی اون لحظه داشتی رو داشتم توی چشمات میدیدم.. از موقعی که جناب خان اومد واقعا برنامه جون اساسی بخودش گرفت... وختی هم داشت آهنگ ترکی میخوند...بنظرم شما یکم چشاتون خیس شد ... خب واقعا که خنده تون هم باید برنده میشد و جایزه میگرفت... کل مصاحبه تورو دیدم کلا با خونسردی هر چه تمام تر انجام گرفت... باور کن اگه من اونجا جای شما بودم تا الان کلی توی حرفام سوتی میدادم و استرس شدید میگرفتم ....ولی خدارو شکر شما خیلی راحت و خوب مصاحبه کردید بدون هیچ استرسی..مرسی.... راسی اونجا که از ملت ایران قول گرفتی که قهرمانشون رو فراموش نکنن...منم این بالا از تو قول گرفتم که بعد از هیچ باختی ،ناراحت نشی و خوشحالتر هم بشی، یادت نره هآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآا. مرسی ...فعلا شب بخیر یا علی


ساجده
ساعت16:46---16 شهريور 1395
ببخشید دیر به دیر میام میخواستم وقتی کارم تموم شد بهت بگم ولی فک کنم از دستم ناراحتی گفتم الان بگم هان
اممممممم دارم یه ربات آشپز خونه میسازم
حتما وقتی تموم شد عکسشو میدممممممممم
فعلا یا علی
پاسخ یوسف:سلام سلام آبجی ساجده عزیز و مهربونم ..خوبی؟ کجا رفته بودی پس؟ ناراحت که چه عرض کنم ...برام سواله که اون وبلاگت رو یه نفر دیگه به همون اسم وبلاگت وب باز کرده و توی جواب کامنتات نوشتم ولی تو جواب اون کامنتارو برام ننوشتی....من از این بابت یکم دلخور بودم ولی اصلا ازت ناراحت نیستم... خیلی هم خوشحالم که وب منو به آبجی کیمیا معرفی کردی و ایشون افتخار دادن اومدن وبمون... راسی گفتی ربات آشپزخونه؟؟؟ واااااااای خدای من چه خوب ..اینکه خیلی عالیه... من خودم طراحی و نقشه کشی صنعتی خوندم ولی میدونم طراحی یه چیز جدید خیلی سخته ...واقعا خوشحال شدم که داری ربات طراحی میکنی ....ایشاالله موفق باشی....فقط به من بگو که اون آدرس لینک خودت که توی وب منه،مگه برا تو نیست؟؟؟ خودت لینکت رو برو تا متوجه میشی... مرسی از کامنتت...فقط زود بیا تا نگرانت نشم ..مرسی مرسی مرسی خیلی خوشحالم کردی


ساجده
ساعت16:42---16 شهريور 1395
سلام تولدش مبارککککککککککک زهرا خانوم الهی 100 ساله شی
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آجی ساجده مهربون...خوبی دختر؟ مرسی از کامنتت...زهرا خانوم حتما میخونن کامنتتون رو...ممنونم


زهرا
ساعت4:17---16 شهريور 1395
راستی ببخشید این کیمیا خانوم که تولد منو تبریک گفتن شمایین؟ تو لینکا دنبال وبشون بودم که برم تشکر کنم که ندیدم ولی چیزی به اسم ایشون باشه


حالا اگه شماییین که بسیااااااااااااااار سپاس گذارم


و ممنون
پاسخ یوسف:مرسی مرسی مرسی


زهرا
ساعت4:17---16 شهريور 1395
راستی ببخشید این کیمیا خانوم که تولد منو تبریک گفتن شمایین؟ تو لینکا دنبال وبشون بودم که برم تشکر کنم که ندیدم ولی چیزی به اسم ایشون باشه


حالا اگه شماییین که بسیااااااااااااااار سپاس گذارم


و ممنون
پاسخ یوسف:سلام سلام زهرا خانوم... آره خود کیمیا خانوم تکواندوکار کرجی هستن... فعلا لینکش نکردم ...امشب برگشتنی لینکش میکنم و آدرس لینکش رو بهتون میگم...الان دیرم شده باید برم ...فعلا یا علی


زهرا
ساعت4:08---16 شهريور 1395
عه شما واقعا همون کیمیا خانومییییی

وای ببخشید سلام یادم رفت سلام

من باورم نمیشه چه جوری آخه.....

چی شد که اومدین اینجا


من برنامه رو دیدم لبخندتونم جایزه گرفتا


راستی آقا یوسف ببخشیم نبودم
پاسخ یوسف:سلام سلام ...آره زهرا خانوم مهربون...ایشون کیمیا خانوم همون تکواندوکار کرجی هستن...و توسط آجی ساجده مهربون و بزرگوارم با کیمیا خانوم مهربون،آشنا شدم... باعث افتخار من و دوستان وبمه که کیمیا خانوم مارو قابل دونستن و اومدن وبمون...من به نوبه خودم از آجی کیمیای مهربون تشکر میکنم و ممنونم که وب مارو با کامنتاش ارزشمند کردن.... مرسی از همتون ممنونم ..منم برنامه خندوانه ایشون رو دانلود کردم امشب حتما میبینم ...مرسی آجی زهرا


کیمیا
ساعت16:51---15 شهريور 1395
سلامی دوباره مصاحبه منو تو خندوانه دیدی؟
اون قسمت شعر خانی جناب خان برای من چی؟
همون که میگه بیا ببین زود بیا مدال برنز کیمیا تک خال آسیا اوگو و غلامش بیا/کل و با اراده این علیزاده از این مدالش یه ملت شاده
واقعا خوشحال شدم اون موقع جالب بود
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام کیمیا خانوم عزیز و مهربون و قهرمان ...خوبی آجی ؟ فعلا دانلودش نکردم ولی امشب قسمت بشه دانلودش میکنم و میبینم...بی صبرانه منتظرم تا ببینم این برنامه خوبت رو... واااااااااای جناب خان برا تو هم شعر خونده؟؟؟ چه جالب دیگه خیلی مشتاق شدم که ببینم...اونجا که گفته یه ملت شاد شدن واقعا راست گفته ...بخدا هممونو شاد کردی دختر ...خدا خودش تورو شاد کنه ایشاالله... کیمیا خانوم یه چیزی هم بگم؟؟؟ من خیلی دلم میخاست که یه روزی کیمیا بیاد وبم و باهاش آشنا بشم ولی هیچوخ فکرشو هم نمیکردم که خدا به حرف دلم گوش کرده باشه و منو به آرزوم برسونه...آخه اگه توی خواب هم میدیدم باورم نمیشد که کیمیا بتونه بیاد وبلاگ یوسف...وای خدا ممنونم ..بخدا هنوزم فکر میکنم که توی خواب هستم و باورم نمیشه قهرمان المپیک کیمیا خانوم وبلاگ منو با کامنتاش گل بارون کرده ... دست آجی ساجده درد نکنه ...واقعا خوشحالم کرد که وبلاگ منو به آجی کیمیا معرفی کرد و از تو هم ممنونم آجی کیمیا که صمیمانه اومدی وبلاگ داداش یوسف ات و با کامنتات و حرفات خوشحالش میکنی...مرسی آجی کیمیا یه دنیا ممنونم ازت... راسی من بچه تبریزم و الان 12 سالی میشه که ساکن کرج ایم ...دقیقا مثل خودت ...البته شما متولد کرج هستین ولی من متولد تبریز و بزرگ شده تبریز... مرسی کیمیا جان ....از بابت کامنتت ممنونم ... مرسی بشی الهی ...


سمیه
ساعت23:04---14 شهريور 1395
بیا پشتیبانی خودم

کیمیا
ساعت17:09---14 شهريور 1395
تولد زهرا خانوم با تاخیر مبارک
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام کیمیا خانوم... مرسی که تولد زهرا خانوم رو تبریک گفتی ....ممنونم از کامنتت


زهرا
ساعت9:16---11 شهريور 1395
ببخشین دیروز اصلا فرصت نشد بابت این پست ازتون تشکر کنم

واقعا مرسییییییییییییییییییییییی





ســــــــــپاس





راستی چرا از تولد برای خودتون بدتون میاد خیلی خوبه که

هرچند همه پسرا و مردا همینجورین
پاسخ یوسف:سلام تولدت مبارک زهرا جان عزیز..تشکر لازم نیست ... ممنونم از بابت گل های خوشگلی که اینجا گذاشتی... خب من دلم میخاد برا همه تولد بگیرم و کسی برا من تولد نگیره...آخه وختی یاد اون بچه هایی میفتم که به دلیل ضعف مالی،نمیتونن تولد بگیرن،دلم میگیره و اشکم درمیاد...بخاطر اینه که برا خودم تولد گرفتن رو دوست ندارم... مرسی از کامنتت...ایشاالله 1000ساله بشی عزیز مهربون
پاسخ یوسف:از بابت این همه کامنتات ممنونم ..مرسی ... میدونم که خیلی وخ گذاشتی تا این کامنتارو نوشتی...خوشحالم کردی مرسی ایشاالله همیشه بخندی و شاد باشی به دور از غم و غصه ... مرسی زهرا جان عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 9 شهريور 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 7776
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1